Bijles
Wij verzorgen bijlessen en huiswerkbegeleiding aan basisschoolleerlingen van de bovenbouw en het voortgezet onderwijs. Stichting Kennisplein Tilburg heeft tevens de beste prijs-­ en kwaliteitverhouding uit de regio. Dankzij goed opgeleide en gemotiveerde docenten bieden wij kwalitatieve lessen aan. Daarnaast zorgen wij voor passende lesboeken en andere materiaal om het best mogelijke onderwijs aan te bieden.

Kun je wel een steuntje in de rug gebruiken?

Bel ons op 013 590 16 35 en we beantwoorden al je vragen. Ook mag je altijd een proefles nemen of ons bezoeken aan de Nimrodstraat 30 in Tilburg!

HOE WIJ WERKEN

Stichting Kennisplein Tilburg geeft lessen aan kinderen van groep 6 t/m 8. Kleine groepen van maximaal 8 leerlingen verdiepen zich voornamelijk in de vakken taal en rekenen.

Elke zaterdag- en zondagochtend beginnen de lessen om 10:00 uur. Op basis van uw wensen en beschikbaarheid wordt er een dag gekozen. Een lesdag duurt in totaal 4 uren. Gedurende deze tijd krijgt uw kind 2,5 uur het hoofdvak, dit is dus het minder sterke vak van uw kind.

Het hoofdvak wordt vooraf bepaald aan de hand van een test en advies van ouders/docent. De volgende half uur wordt er gewerkt aan het bijvak. Zo zorgen we voor afwisseling en dat houdt de aandacht van het kind op peil. Daarnaast is het natuurlijk belangrijk om het andere vak ook op niveau te houden. Het laatste uur kan uw kind deelnemen aan een clubactiviteit naar keuze.

Reken­ of taallessen?

Wellicht weet u al waar uw kind extra ondersteuning in kan gebruiken. Aan de hand van de cijfers die worden behaald op school of advies van de leerkracht weet u wat de minder sterke vak van uw kind is. Als u hier niet zo zeker van bent is dit uiteraard geen probleem, want wij laten de kinderen die zich inschrijven altijd een niveau toets maken. Deze test verduidelijkt waar uw kind meer hulp bij kan gebruiken. Daarnaast zijn er veel activiteiten en trainingen waar uw kind (vaak) kosteloos aan kan deelnemen.