Kennisdag Juni 2015 Eindhoven
13 juni 2015

We willen iedereen bedanken die vandaag is langsgekomen op deze mooie dag. Ook een speciaal bedankje voor alle vrijwilligers en stagiaires die zich vandaag hebben ingezet op deze topdag. En natuurlijk de kids die zich heerlijk hebben vermaakt met de diverse activiteiten. Wij vonden het ontzettend leuk en wij hopen jullie ook!

Vandaag was een succesvolle dag voor Stichting Kennisplein. We hebben kennis mogen maken met nieuwe mensen en dus een hoop nieuwe gezichten gezien. Naast het feit dat deze dag onwijs leuk was, is er ook informatie uitgewisseld. Mocht u zelf nog informatie wensen dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen door middel van de gegevens op deze pagina

De diverse activiteiten die er vandaag waren onder andere de Sciencehoek, hier hebben kinderen allerlei proefjes uitgevoerd. En smurfensnot gemaakt, eeeeew, maar zo leuk! Ook de Knutselhoek is goed bezocht, er is veel geknutseld en een hele hoop mooie creaties kwamen voorbij! Ook de Henna artist is bezocht, niet alleen door kinderen, ook door volwassenen die graag een henna tattoo wilde. Ook het schminken was geslaagd, er kwam zelfs een spiderman naar beneden, maar ook hele andere mooie geschminkte gezichtjes! Ook vond iedereen de Ebru hoek ontzettend mooi om te zien. Een ware kunstvorm. En natuurlijk niet te vergeten de Kennisquiz, hier hebben kinderen een aantal vragen kunnen beantwoorden en wat waren jullie slim zeg!

Ook hebben we een mooi bedrag bij elkaar gehaald voor de kinderen in Nepal, maar liefst €37,75! Alle verdiensten van de snoepkraam worden gedoneerd aan Stichting Time to Help. Bedankt allemaal, ook namens Stichting Time to Help en natuurlijk de kinderen in Nepal.

Al met al een gezellige dag. We hopen jullie volgende keer weer te kunnen begroeten en voor de nieuwe lezers onder ons, wie weet tot dan!

Kennisdag 8

Voor meer foto’s kunt u hier klikken: Facebook Foto’s