Projecten

Binnen Stichting Kennisplein worden er diverse projecten aangeboden. Het meest actuele aanbod qua projecten kunt u op deze pagina vinden.

Tijdloos Eindhoven
Op dit moment is Kennisplein bezig met het project Tijdloos Eindhoven. In dit project proberen wij de groepen ouderen en jongen dichter tot elkaar te brengen. De verschillen zijn kleiner dan zij denken! Door middel van het activeren van de jongeren kunnen zij zich begeven in de leefwereld van de ouderen. Door hen in te zetten voor bijvoorbeeld het onderhouden van een tuintje van een oudere die geen of weinig sociaal netwerk heeft, ondervindt de oudere hier ook profijt van. Voor beide groepen zorgt dit voor leuk sociaal contact!

tijdlooseindhoven gedicht
Op dit moment zijn wij nog op zoek naar ouderen. Wij willen zo veel mogelijk mensen bereiken en zijn daarom op zoek naar senioren uit Eindhoven en omgeving, die een handje kunnen gebruiken in de onderhoud van hun tuin. Ken jij iemand uit je omgeving en/of ben jij zelf iemand die wat hulp zou kunnen gebruiken? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op! Je kunt ons telefonisch bereiken op 040 – 202 57 02, een mail sturen (ln.ni1553378158elpsi1553378158nnekg1553378158nithc1553378158its@n1553378158evohd1553378158niE1553378158), of een bericht via onze Facebookpagina.