Bijles
Wij verzorgen bijlessen en huiswerkbegeleiding aan basisschoolleerlingen van de bovenbouw en het voortgezet onderwijs. Stichting Kennisplein Arnhem heeft tevens de beste prijs-­ en kwaliteitverhouding uit de regio. Dankzij goed opgeleide en gemotiveerde docenten bieden wij kwalitatieve lessen aan. Daarnaast zorgen wij voor passende lesboeken en andere materiaal om het best mogelijke onderwijs aan te bieden.

Kun je wel een steuntje in de rug gebruiken?

Je mag altijd een proefles nemen of ons bezoeken aan de Pythagorasstraat 9 (Nieuwe locatie Basisschool Cosmicus)

Reken­ of taallessen?

Wellicht weet u al waar uw kind extra ondersteuning in kan gebruiken. Aan de hand van de cijfers die worden behaald op school of advies van de leerkracht weet u wat de minder sterke vak van uw kind is. Als u hier niet zo zeker van bent is dit uiteraard geen probleem, want wij laten de kinderen die zich inschrijven altijd een niveau­toets maken. Deze test verduidelijkt waar uw kind meer hulp bij kan gebruiken. Daarnaast zijn er veel activiteiten en trainingen waar uw kind (vaak) kosteloos aan kan deelnemen. Neem contact met ons op voor meer info